Retrouvez tous les kits et les tutoriel sur Lilibeestudio ALittleMarket

Saturday, January 29, 2011

Silhouette....

Hi!I hope you are having a happy week end.As far as CHA started today , i wanted to continue my little tour of the new scrapbooking products i 'd like to use this year.Do you remember the minibook bellow?May be you missed it? Well it was a minibook book i featured in my " Indie girl popup book Class ".I used my favorite Studio Calico stamps " Silhouette " you can see on the images bellow :
Bonsoir!J'espere que vous passez un bon WE!!Bon le CHA débute aujourd'hui.Alors j'ai voulue moi aussi continuer mon petit tour virtuel des nouveautés avec lesquelles j'aimerai travailler cette année.Vous vous souvenez peut-etre du minialbum ci dessous?Non?Eh bien c'est le mini de mon atelier en ligne "Indie Girl Popup Book ".J'y avais utilisé mes tampons Studio Calico préferés " Silhouette " que vous pouvez voir sur les images ci dessous:


You can imagine how excited i was when i discovered new collections with silhouette patterns .From Hambly :
Vous pouvez imaginer mon excitation quad j'ai découvert les nouvelles collections sorties avec ces motifs en ombres chinoises.Chez Hambly :






And Jenni Bowlin :
Et chez Jenni Bowlin:



Beautiful and Inspiring isn't it?
Je me sens plus qu'inspirée et vous?
:)

2 comments:

bethchien said...

it is inspiring and so are you!

Rachel M said...

They are very pretty!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...