Retrouvez tous les kits et les tutoriel sur Lilibeestudio ALittleMarket

Tuesday, January 25, 2011

New Stuff to play with!Des nouveautés

I started this new year with a wish of changing things here on my crafty blog.One of these things would be to use new scrapbooking brands i love and i'd like to create with.Among them Crate Paper , who has one of the most adorable CHA release :
En ce moment , j'ai des envies de changement:Comme vous devez le savoir le CHA commence dans quelques jours , c'est donc l'occasion de vous présenter les nouveautés que j'aime et avec lesquelles j'adorerai travailler cette année.Voici pour commencer Crate Paper , une marque avec de trés jolis produits avec lesquels je m'amuserai bien!!


These Jenni Bowlin gorgeous ribbon embellishments
Ces superbe embellissements Jenni Bowlin


Crate Paper new collections








Too cute!!
Trop mignon tout ça!


This is simply gorgeous!
Cette collection est une merveille




And you which brands would you create with this year?
Et vous qu'est ce que vous aimez en ce moment ?
:)

2 comments:

Rachel M said...

I can't wait to see what you create with the new products. There have been some amazing new products revealed so far. I like Hambly Screen Prints washi tapes, crate paper's new releases and I love what I've seen from Sassafras so far. I've also signed up for a kit subscription for the first time too, their called Quirky Kits.

leila Jezequel said...

I like Hambly washi tapes too!!
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...