Retrouvez tous les kits et les tutoriel sur Lilibeestudio ALittleMarket

Monday, January 31, 2011

My 2011 goals / mes résolutions 2011

Hi!Few days ago i was asked what was my 2011 goals.At the begining i did not know what to answear because as every one i aspire to a lot of things ( important and less important )But i did not consider them as goals .I was probably afraid to put myself pressure.
But why not have official goals ?
Bonsoir!Il ya quelque temps on m'avait posé cette question , et j'avoue que au début , je ne savais pas répondre.Je n'y avais pTaille de policeas réflechi et puis je n'avais pas l'habitude d'en faire car j'estimais que j'étais déja suffisement stressée et que je n'avais pas besoin de me mettre des préssions supplémentaire.Mais bon aprés reflexion , je me suis dit que ce serait peut etre bien de commencer à en faire et que les noter dans mon agenda 2011 m'aiderait peut etre à les accomplir .

The first step i did was to write them on my 2011 Diary (and planner ).I think it could help me accomplish all the things i aspire to this year and one of my goals is to be more organised in my work.I mean that i think a long time about my projects but don't always structure them the way i would like.So my first goal would be to ALWAYS start my projects by sketching them.

J'ai donc dégainé mon stylo et commencé à noter dans mon agenda 2011 fabriqué par mes petites mains.Ma premiere résolution est de structurer mieux mon travail.Meme si je muris longtemps mes projets ( dans ma tete ) avant de les faire , je trouve que je ne les plannifie pas suffisament.Ma premiere résolution est de TOUJOURS faire des croquis de préparation de mes projets.Car cela m'aide à garder une trace du processus de création.J'en faisais mais ces derniers temps , moins.

These are sketches i used to do in the past:

croquis préparatif du mini album et cours en ligne " My Circus popup book "



"My new born popup book " sketch
Croquis préparatif du minialbum et cours en ligne " My New born popup book "


" Ma princesse minibook " sketch
Croquis préparatif du tutoriel une semaine un projet " ma princesse "

Well this is my first goal .And you what are you aspiring to accomplish this year?
Voilà pour ma 1ere résolution.Et vous quelles sont vos but et aspirations pour cette année?
:)

3 comments:

On my way... said...

Gorgeous Leila! Love everything you do with Sass, looking forward to seeing your creations with the new lines :D

xx

Rachel M said...

Thanks for sharing your sketches, I love seeing how others work. I've applied to be on a Design Team for the first time, it's the deadline today so I'm feeling a bit nervous! Keep your fingers crossed for me please. :)

leila Jezequel said...

Thank you Katleen!!
Rachel , i have my fingers crossed!
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...