Retrouvez tous les kits et les tutoriel sur Lilibeestudio ALittleMarket

Tuesday, November 23, 2010

Studio Peeks


Hi!Today i would like to share with you these pictures of my space work.Messy isn't it?Well the photos are not great because it was dark and rainy the day i took them.I was working on my new online class and testing all the new stamps i have just received in the morning.
Bonjour!J'avais envie de vous montrer aujourd'hui mon espace de travail.Voila donc le désordre total dans l equel je travaille le plus souvent.J'ai trés peu de place alors c'est trés difficile de garder tout cela en ordre trés longtemps.Comme vous voyiez je travaillais ce jour là ( malheureusement trés sombre et pluvieux ) sur mon nouvel atelier en ligne et je testais tous les nouveaux tampons que j'avais reçu le matin meme.

A close up where you can you can see my new Martha Stewart edger (I love it ) and my new Studio Calico stamps.
une vue rapprochée du chaos.Vous pouvez apercevoir ma nouvelle peroratrice Martha Stewart ( que j'adore !!)et mes nouveaux tampons Studio Calico .

A selection of my favorite popup book projects.
From left to right : My Little house popup book , Noel poup book , Indie Girl Popup Book , My Pirate popup book .
Toujours sur ma table detravail ( rangée cette fois ci ) une selection de mes albums popup preferés. De gauche à droite: My little house popup book , Noel popup book , Indie Girl popup book , My pirate popup book
I will post more pics of my studio later.Take care :)
Je vous posterez d'autres photos trés bientot :)

1 comment:

Jodi said...

Your mini's are fabulous!!!! *off to check out the classes!*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...