Retrouvez tous les kits et les tutoriel sur Lilibeestudio ALittleMarket

Monday, December 6, 2010

Christmas card number two / Deuxieme carte de noel

Hi!I hope you had a great week end.Mine was great even if the weather is getting darker and it did not stop raining for one week now .I am really busy with the new online class , the tutorial blog , and get ready for christmas.This is one of the greeting cards i made lately.I'll show you more during the coming days.
Take care :)
Bonjour!J'espere que vous aves passé un bon week end.Le mien fut trés agréable malgrés un temps de plus en plus gris et une pluie qui n'a pas céssé depuis une semaine.Je suis trés occupée en ce moment avec mon nouveau cours en ligne , mon blog consacré aux tutoriels et puis tous les préparatifs de noel.Voici une des cartes que j'ai réalisé à cette occasion.Je vous en montrerai d'autres les prochains jours.A trés bientot

2 comments:

Rachel M said...

I love how you can make none Christmas stash look Christmassy!

leila Jezequel said...

Thank you rachel
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...