Retrouvez tous les kits et les tutoriel sur Lilibeestudio ALittleMarket

Tuesday, August 31, 2010

A short come back!Un bref retour

Hi! i am opening this blog for a short moment just letting you know that you can get News , Etsy Updates and Gallery updates by joining LilibeeStudio Fan page on Facebook.Thanks again to all of you who left a comment here on the blog or sent me an email.Thanks again for your support and love.I wish you the best.Hugs
Bonsoir!J'ouvre ce blog brievement pour vous dire que vous pouvez encore suivre mon actualité mes nouveaux projets , mes cours sur ETSY en rejoignant ma Fan Page sur Facebook.
Merci encore à toutes les personnes qui m'ont laissé un message ici et celles qui m'ont envoyé un mail.Merci encore.A bientot

My 1st Stop Motion Video of my Sassafras Circus Pop Book .I did it just for fun!!A new passion is born?:)

Ma 1ere video en stop motion de mon Sassafras Pop Up Book .Je l'ai faite juste pour m'amuser!!Est ce la naissance d'une nouvelle passion ? :)

3 comments:

Anonymous said...

J'espere que ce retour ne sera pas le dernier. Tes créations et ta générosité vont nous manquer. A tres bientot je le souhaite.
Lilou

Rachel M said...

It's very good! :)

Ai Yen said...

Wow.. I always wanted to do a pop up. Hope the pop up book is not too difficult to do. At the meantime, let me finished up my Indie Girl mini-ablbum 1st. Then I will do the pop up.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...